Dołącz do CIRRO!

Zobacz kogo aktualnie szukamy

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Białystok)

Twój Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień
  • wprowadzanie do systemu umów, dokumentów handlowych oraz wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedaży
  • obsługa posprzedażowa klienta i bieżące reagowanie na zgłaszanie potrzeby, niezgodności, reklamacje
  • efektywna współpraca z działem sprzedaży, finansów oraz magazynem w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zamówień
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania:

  • min 2 -letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz nastawienie na pracę zespołową
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość systemu Softlab będzie dodatkowym atutem

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie karty sportowej

Młodszy Inżynier Serwisu (Białystok)

Twój Zakres obowiązków:

  • diagnostyka i naprawy urządzeń medycznych
  • instalacje aparatury medycznej i szkolenie użytkowników
  • wykonywanie przeglądów okresowych
  • budowanie relacji handlowych z nowymi i obecnymi klientami firmy

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów na kierunku: Inżynieria Biomedyczna, Elektronika i Telekomunikacja, Mechatronika lub Automatyka i Robotyka
  • znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, pneumatyki i mechaniki
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność manualne
  • posiadanie czynnego prawo jazdy kat. B
  • gotowość do wyjazdów służbowych

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja miesięczna)
  • dobrą atmosferę w pracy
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju, specjalistyczne szkolenia
  • niezbędne narzędzia pracy

Inżynier Serwisu Aparatury Medycznej (Białystok)

Twój zakres obowiązków

  • diagnostyka i naprawy urządzeń medycznych w siedzibie firmy i u klientów
  • instalacje aparatury medycznej
  • szkolenie użytkowników
  • wykonywanie przeglądów okresowych
  • budowanie relacji handlowych z nowymi i obecnymi klientami firmy

Nasze wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w serwisie urządzeń elektronicznych
  • podstawowa wiedza z obszaru funkcjonalności urządzeń medycznych
  • wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe), kierunek: elektronika, elektrotechnika
  • umiejętność czytania schematów elektronicznych i pneumatycznych
  • praktyczna umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną w języku angielskim, symulatorami i przyrządami pomiarowymi
  • podstawowa wiedza z zakresu sieci teleinformatycznych
  • posiadanie czynnego prawo jazdy kat. B
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy
  • gotowość do wyjazdów służbowych

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + premia )
  • dofinansowanie nauki języków obcych
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju, specjalistyczne szkolenia krajowe oraz zagraniczne
  • niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy do celów prywatnych

Specjalista Urządzeń Medycznych (Łódź)

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie woj. łódzkiego oraz woj. świętokrzyskiego
  • dostarczanie klientom informacji technicznych i klinicznych oraz demonstracja urządzeń medycznych renomowanych marek Mindray i TSC Life ( w tym prowadzenie szkoleń)
  • przygotowanie ofert handlowych
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • badanie i raportowanie satysfakcji oraz potrzeb klientów
  • uczestnictwo w procesie przetargowym
  • uczestnictwo w instalacji sprzętu u klienta
  • udział w konferencjach i warsztatach branżowych

Nasze wymagania:

  • 3-letnie doświadczenie w sprzedaży aparatury medycznej w jednostkach szpitalnych lub np. w ratownictwie medycznym
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
  • umiejętność efektywnej pracy wielozadaniowej i zarządzania wieloma priorytetami jednocześnie
  • wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi komputera

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień związanych z procesem przetargowym

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
  • dofinansowanie nauki języka obcego
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie karty sportowej

Specjalista Urządzeń Medycznych (Warszawa)

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie
  • dostarczanie klientom informacji technicznych i klinicznych oraz demonstracja urządzeń medycznych renomowanych marek Mindray i TSC Life ( w tym prowadzenie szkoleń)
  • przygotowanie ofert handlowych
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • badanie i raportowanie satysfakcji oraz potrzeb klientów
  • uczestnictwo w procesie przetargowym
  • uczestnictwo w instalacji sprzętu u klienta
  • udział w konferencjach i warsztatach branżowych

Nasze wymagania:

  • 3-letnie doświadczenie w sprzedaży aparatury medycznej w jednostkach szpitalnych lub np. w ratownictwie medycznym
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
  • umiejętność efektywnej pracy wielozadaniowej i zarządzania wieloma priorytetami jednocześnie
  • wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi komputera

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień związanych z procesem przetargowym

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
  • dofinansowanie nauki języka obcego
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie karty sportowej

Specjalista ds. Diagnostyki i Aplikacji (Warszawa)

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za promocję i sprzedaż analizatorów i odczynników renomowanych dostawców: Sebia i Apacor
  • realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie województw: mazowieckiego, podlaskiego, warmińsko – mazurskiego, pomorskiego, lubelskiego
  • doradztwo sprzętowe dla personelu laboratoriów
  • pozyskiwanie i budowanie relacji handlowych z nowymi i obecnymi klientami firmy
  • udział w szkoleniach i prezentacjach sprzętu w laboratoriach
  • wprowadzanie na rynek innowacyjnych rozwiązań
  • bliska współpraca z ośrodkami referencyjnymi i KOL z podległego rejonu
  • aktywne uczestnictwo i reprezentowanie firmy podczas kongresów

Nasze wymagania

  • warunkiem koniecznym jest min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów do diagnostyki laboratoryjnej (elekroforeza, immunologia) lub w pracy w laboratorium jako Diagnosta Laboratoryjny na pracowni elektroforezy, immunologii)
  • wykształcenie wyższe kierunkowe: diagnostyka laboratoryjna
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem

Mile widziane

  • znajomość funkcjonowania Ustawy o Zamówieniach Publicznych

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie karty sportowej

Nie mamy oferty pracy, która Cię interesuje?

Nie martw się! Wyślij swoj CV na adres E-mail:

Co oferujemy?

Bonusy świąteczne

Dofinansowania nauki języków

Spotkania integracyjne

Dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego

Dofinansowanie zakupu okularów

Dofinansowanie do kart sportowych

Zobacz jak pracujemy!

Kontakt z naszym
działem HR

☎: 85 664 52 08
📞: 530 942 585

✉️: mzabrocka@cirro.pl

Klauzula informacyjna
dla kandydatów do pracy