Dołącz do CIRRO!

Zobacz kogo aktualnie szukamy

Specjalista Produktów Endoskopowych (Katowice, Kraków)

Twój zakres obowiązków

  • realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie województw: śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego
  • doradztwo sprzętowe dla personelu medycznego
  • pozyskiwanie i budowanie relacji handlowych z nowymi i obecnymi klientami firmy (szpitale, kliniki)
  • udział w szkoleniach i prezentacjach sprzętu w szpitalach
  • wprowadzanie na rynek innowacyjnych rozwiązań endoskopowych
  • bliska współpraca z ośrodkami referencyjnymi i KOL z podległego rejonu
  • aktywne uczestnictwo i reprezentowanie firmy podczas kongresów

Nasze wymagania

  • min. dwu-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych (znajomość obszaru gastroenterologii będzie dodatkowym atutem)
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
  • znajomość funkcjonowania Ustawy o Zamówieniach Publicznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • posiadanie czynnego prawo jazdy kat. B
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
  • gotowość do wyjazdów służbowych

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • dofinansowanie nauki języków obcych
  • dofinansowanie karty sportowej
  • wsparcie merytoryczne, specjalistyczne szkolenia krajowe oraz zagraniczne
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne

Specjalista Produktów Endoskopowych (Gdańsk, Białystok, Olsztyn)

Twój zakres obowiązków

  • realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie województw: pomorskiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego
  • doradztwo sprzętowe dla personelu medycznego
  • pozyskiwanie i budowanie relacji handlowych z nowymi i obecnymi klientami firmy (szpitale, kliniki)
  • udział w szkoleniach i prezentacjach sprzętu w szpitalach
  • wprowadzanie na rynek innowacyjnych rozwiązań endoskopowych
  • bliska współpraca z ośrodkami referencyjnymi i KOL z podległego rejonu
  • aktywne uczestnictwo i reprezentowanie firmy podczas kongresów

Nasze wymagania

  • min. dwu-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych ( znajomość obszaru gastroenterologii będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
  • znajomość funkcjonowania Ustawy o Zamówieniach Publicznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • posiadanie czynnego prawo jazdy kat. B
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
  • gotowość do wyjazdów służbowych

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • dofinansowanie nauki języków obcych
  • dofinansowanie karty sportowej
  • wsparcie merytoryczne, specjalistyczne szkolenia krajowe oraz zagraniczne
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Białystok)

Twój Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień
  • wprowadzanie do systemu umów, dokumentów handlowych oraz wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedaży
  • obsługa posprzedażowa klienta i bieżące reagowanie na zgłaszanie potrzeby, niezgodności, reklamacje
  • efektywna współpraca z działem sprzedaży, finansów oraz magazynem w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zamówień
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania:

  • min 2 -letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz nastawienie na pracę zespołową
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość systemu Softlab będzie dodatkowym atutem

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie karty sportowej

Specjalista Urządzeń Medycznych (Łódź)

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie woj. łódzkiego oraz woj. świętokrzyskiego
  • dostarczanie klientom informacji technicznych i klinicznych oraz demonstracja urządzeń medycznych renomowanych marek Mindray i TSC Life ( w tym prowadzenie szkoleń)
  • przygotowanie ofert handlowych
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • badanie i raportowanie satysfakcji oraz potrzeb klientów
  • uczestnictwo w procesie przetargowym
  • uczestnictwo w instalacji sprzętu u klienta
  • udział w konferencjach i warsztatach branżowych

Nasze wymagania:

  • 3-letnie doświadczenie w sprzedaży aparatury medycznej w jednostkach szpitalnych lub np. w ratownictwie medycznym
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
  • umiejętność efektywnej pracy wielozadaniowej i zarządzania wieloma priorytetami jednocześnie
  • wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi komputera

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień związanych z procesem przetargowym

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
  • dofinansowanie nauki języka obcego
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie karty sportowej

Specjalista Urządzeń Medycznych (Warszawa)

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie
  • dostarczanie klientom informacji technicznych i klinicznych oraz demonstracja urządzeń medycznych renomowanych marek Mindray i TSC Life ( w tym prowadzenie szkoleń)
  • przygotowanie ofert handlowych
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • badanie i raportowanie satysfakcji oraz potrzeb klientów
  • uczestnictwo w procesie przetargowym
  • uczestnictwo w instalacji sprzętu u klienta
  • udział w konferencjach i warsztatach branżowych

Nasze wymagania:

  • 3-letnie doświadczenie w sprzedaży aparatury medycznej w jednostkach szpitalnych lub np. w ratownictwie medycznym
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
  • umiejętność efektywnej pracy wielozadaniowej i zarządzania wieloma priorytetami jednocześnie
  • wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi komputera

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień związanych z procesem przetargowym

To oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
  • dofinansowanie nauki języka obcego
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie karty sportowej

Nie mamy oferty pracy, która Cię interesuje?

Nie martw się! Wyślij swoj CV na adres E-mail:

Co oferujemy?

Bonusy świąteczne

Dofinansowania nauki języków

Spotkania integracyjne

Dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego

Dofinansowanie zakupu okularów

Dofinansowanie do kart sportowych

Zobacz jak pracujemy!

Kontakt z naszym
działem HR

☎: 85 664 52 08
📞: 530 942 585

✉️: mzabrocka@cirro.pl

Klauzula informacyjna
dla kandydatów do pracy